Floriana, jag & Jake

Floriana, jag & Jake

2014/03/07

Vårkänslor

Det vårlika vädret med solens varma strålar får inte bara naturen till att blomma ut och fyllas med energi man blir ju själv upprymd och full av energi.
Å jag är så tacksam att jag inte har några större besvär eller biverkningar utav mina mediciner utan får till stor del fungera som "vanligt" och kan njuta av livet, solen och den kommande våren :-)

Det blir extra härligt och extra effektfullt med vårens framtåg om man tar sig tiden att stanna upp och se alla små blommor smyga upp ur marken och hur träden sakta pryder sig själva med sina gröna små blad. Å när man stannar upp kan man faktiskt bli riktigt överraskad av hur mycket fågelkvitter det är i luften.....ett vackert kvitter som man inte alltid tar sig tid att höra.

Men så har man ju inte tid att bara gå och titta eller lyssna till vårens framtag.....för mig innebär det även ett vårstäd i hemmet och i stallet.....och det är inget som jag klarar av över en dag.....men idag ska jag i alla fall komma en bit på vägen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar