Floriana, jag & Jake

Floriana, jag & Jake

2014/03/04

Ingenting i hela världen är så stärkande och värmande som omtanke, vänskap och tillit till varandra.
Å jag är lyckligt lottad att ha så många omkring mig som ger mig just detta.
För några dagar sedan skrev min äskade brorsdotter Selma en text tillägnad mig på sin blogg, tårarna strömmade nedför mina kinder då jag läste. Tårar för att det va så vackert skrivet och för att jag blev så oerhört stolt och rörd.
Så med Selmas tillåtelse har jag nu kopierat hennes inlägg till min blogg. Tack min fina fantastiska Selma för alla skratt du bjuder mig på och för all den värme och omtanke som du ger mig♥ Love you girly♥♥♥


FÖREBILD

Detta är till världens vackraste Camilla️♥
Vilken resa du har gått igenom, helt ofattbart att en människa ska behöva vara med om så mycket skit! Något som jag har blivit inspirerad av utav dig är att aldrig sluta kämpa, var stark och bita ihop. Du är den som alltid får mig på bättre humör, du finns alltid där för mig, som en vän eller bara en axel att luta sig mot. Du är min klippa och jag uppskattar den starka relationen vi har till varandra. Jag känner att jag kan berätta allt för dig, du är alltid så förstående och stöttande!

Jag kommer ihåg dagen du fick din första cancer. Eftersom jag var ganska så mycket yngre då så förstod jag inte riktigt var det innebar att drabbas av cancer, det vet jag nog inte nu heller, det kan nog bara de som har/haft cancer veta. Att alla var ledsna kommer jag ihåg, och jag grät även att jag inte förstod hur allvarligt det va. 
Nu har det gått 5 hela år. Under dessa år har cancern kommit och gått, och nu idag har du vart på behandling i Stockholm och förhoppningsvis kommer du hem imorgon. Jag saknar dig och när du kommer hem ska jag krama om dig och ha ett litet kalas för dig! Jag älskar dig så grymt mega mycket! Du är min största förebild 

Din Semla

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint! Goa lilla Selma! Och så bra och sant hon skriver <3

    SvaraRadera
  2. Rill Bella
    Jaaa visst är det fint å visst har jag anledning att vara mallig så att jag nästan spricker ;-)

    SvaraRadera