Floriana, jag & Jake

Floriana, jag & Jake

2014/03/15

Härligt, härligt....livet snurrar på och det vackra vädret har gjort att jag har bubblat av energi. Tidigare i veckan har jag tränat min fina Mr Jake på att dra vagnen och vi har verkligen gjort stora framsteg. Han börjar faktiskt att bli en riktigt bra körhäst som känns trygg i trafiken. Jag är så glad att jag köpte min fina Jake så att jag får fortsätta att köra häst och vagn. Min gamla fina Bit´o var den finaste körhäst som man kunde önska sig och vi gjorde så många roliga uppdrag tillsammans och förhoppningsvis kommer Jake att fylla tomrummet efter honom.
Mr Jake

Med Floriana har jag mest tränat dressyr och även hon har skött sig på allra bästa sätt♥ Det har blivit långa dagar istallet med mycket ridning men det har oxå varit en del målning och fixande med sadelkammaren.
Jag är så tacksam och glad att jag har mina hästar och mitt stall det ger min så mycket glädje......och så mycket att göra.....:-)) så jag har helt inte tid att vara sjuk.
Jag känner ingenting utav behandlingen och de små såren i huvudet har helt läkt. Den nya medicinen som jag tar kunde ge en massa olika biverkningar men än så länge är det helt hanterbart å det är så skööönt!!!! .....jag hoppas att det inte blir någon förändring där u tan att jag får fortsätta att må så bra.
Min vackra Floriana



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar