Floriana, jag & Jake

Floriana, jag & Jake

2012/07/25

Till våra ögonstenar!

Jag vill inte att ni ska oroa er för vad jag skriver i mitt andra inlägg. Det är jobbigt, det ska jag inte ljuga om....men jag är i händerna å proffs....så det finns ingen anledning för er att känna oro. Jag kan inte vara på något tryggare ställe än detta. Det är duktiga läkare här och de har full koll på mig.
Ni ska veta att jag och pappa beundrar er så hur ni hanterar allt, vilken styrka ni har och hur starka vi är tillsammans.

Jag är så nyfiken på vad morfar och du, Erik, har gjort i stallet idag....jag längtar efter att få komma och se.
Å i min fantasi har jag varit med på din grillkväll i kväll Elisia :)) Jag tror och hoppas att vi hade det jättemysigt.
Vi har tre ovärderliga ögonstenar Robin Erik & Elisia.
Vi älskar er sååååå!

3 kommentarer:

  1. Du kämpar så mycket!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Elisia har varit jätteduktig på hoppningen! Hon fick lite stopp i början, men sen när hon rätar upp sig och ramar in pållen blir det kalasbra! Jättefina språng när hon hoppade hela banan! Du har en alldeles fantastisk liten tjej och hela lägergänget är jättemysiga! Är så ledsen för din skull att du ska behöva utstå så mycket smärta och elände du fina goa Millan! KRAAAAAAAM!

    SvaraRadera
  3. Jag åkte förbi Gunilla o Bengts hus i dag, de var flera år sedan sist. Då poppade det upp så många fina minnen, ifrån våran gymnasietid. Kommer du ihåg alla roliga fester och trevliga ridturer på dina hästar.
    Vad fin utbyggnaden av stallet var, för den är väl ny? Såg jättefint ut.
    Jag tänker väldigt ofta på dig och imponeras av din otroliga styrka. Jag kan inte förstå varför en sån underbar människa som du, skall drabbas av allt detta.
    Kram Annica Johansson

    SvaraRadera