Floriana, jag & Jake

Floriana, jag & Jake

2012/07/23

Till Erik & Elisia

Hej älskade godingar, här kommer en liten lägesrapport....
Behandlingen i dag gick jättebra men det var lite jobbigt. Det krävs en hel del koncentration på att bara ligga still och på att "föra undan" alla klöks-reflexer. Men ni hjälper mig hela tiden....jag blir både glad, lugn och beslutsam då jag tänker på er, så när det börjar kännas jobbigt så tänker jag på er å så går det lättare igen:)) Ni är det finaste och viktigaste som finns.
Efter behandlingen checkade vi in på vårt rum och jag vilade mig i ett par timmar. Sedan har pappa och jag varit ute på en liten promenad och så har vi varit och ätit en hälsosam middag.
Jag har mått lite halvdåligt i eftermiddag men känner mig mycket piggare nu. Pappa och jag har tittat på allsången med Lotta, druckit kaffe, käkat cashewnötter och bara kopplat av.
Hoppas att ni har haft det bra i dag och att ni haft en härlig myskväll med mormor och morfar.
God natt älsklingar!!!
Kram Mamma & Pappa


1 kommentar:

  1. HEJ
    Världens bästa mamma och pappa!:)
    vi har det jätte bra och vi har ätit gott på resturang jag åt löv biff med pommes:)Å så till äfterrätt åt jag glass.Jag har fått en jack and jones jacka av mormor.Vi tängker på dig hela tiden<3;) Många kramar till er!!!
    från
    Erik,Elisia,Mormor och Bobba=)

    SvaraRadera